سفارش تبلیغ
صبا ویژن

HEL BOY

ستمکار را سه نشان است : بر آنکه برتر از اوست ستم کند به نافرمانى ، و بر آن که فروتر از اوست به چیرگى و آزار رسانى ، و ستمکاران را یارى کند و پشتیبانى . [نهج البلاغه]

از: بهنام پوراحمد  یکشنبه 85/1/20  ساعت 10:51 عصر  

پوریا پور سرخ

باعرض سلام

اولین مطلبم را با لطیف ای اغازمیکنم

غضنفربه مهمانی میرود پولکی میخورد.هنگامی که میخواست برود گفت:من خر نیستم چیپساتون شیرین بود

امیدوارم بتوانم وبلاگ خوبی داشته باشم اگر درباره ی

بازیگران ومطالب دیگر به من بگوییدکه اگرتوانستم برای شما بنویسم

اکنون صحبت میکنم درباره ی

پوریاپورسرخ

شناسنامه

اوکه متولدچهارم تیروبه قول خودش یکی از سالهای خدا متولد شده.اهل تهران و بچه ی جردنه با خودش 4 بچن  دوتا خواهرداردویک

برادر بچه ی بزرگ ومجرده وقصدازدواج هم نداره کمی گیتار بلده . مادروخواهرش نقاشی بلدن ومدرک تحصیلیه خودش فوق لیسانسه.

کارهایش

فرار بزرگ و وفا و مسافر و  جنایت و جنحه

 

فراربزرگ

سال83به کارگردانی اقای لطفیبود.نقش فرهاد راایفامی کرد.البته داستان حول جوان ها

نمی گشت تاان طورکه بایدوشاید دیده شوم.

وفا

اولین کار جدیش بوده.نقش ژوبین رابازی می کرده.اووقتی متن را خوانده ازقصه خوشش

امده ومشتاق بوده نقش ژوبین پناهی را بازی کند.

مسافر

یک تله سینمایی 90دقیقه ای بوده که افتخار اینرا کسب کرده که بامرحوم سعیدی بازی کند وبا استاد شکیبایی.

جنایت و جنحه

یک تله سینمایی90دقیقه ای بوده.که کار اقای

محسنی بود.

راه رسیدن به موفقیت 1درصدنبوغ و99درصد

تلاش وکوشش است.سال خوبی رابرای

خوانندگان وبلاگ بهنام ارزو دارم.

WwW.djadidas.parsiblog.com

 


نظرات شما ()

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

S . م . S
بازیگر شناسی 2
با بازیگران
پوریا پور سرخ

فهرست


9954 :کل بازدید
0 :بازدید امروز
2 :بازدید دیروز

اوقات شرعی


حضور و غیاب


یــــاهـو

درباره خودم


HEL BOY

لوگوی خودم


HEL BOY

اشتراک


 

طراح قالب